Skip to main content

Rețetă: Ciocolată raw vegan

Ingrediente:
- 60 de grame carob(sau cacao)
- 60 de grame pudră proteică cu gust de ciocolată
- 60 de grame cafea(sau lapte de cocos, apă, lapte de migdale)
- 40 de grame semințe de in măcinate fin
- ulei de cocos(2-3 linguri, maximum 4)
 Opțional: sirop de curmale/ miere pentru a îndulci ciocolata.

 Mod de preparare:
1. Se amestecă într-un bol ingredientele uscate.(Dacă nu doriți să folosiți pudră proteică, adăugați aceeași cantitate de carob în locul acesteia).
2. În alt bol se amestecă îngredientele lichide.
3. Peste ingredintele uscate se adaugă cele lichide.
4. La final se adaugă uleiul de cocos si se omogenizeză bine.


Eu am așezat totul în forme de silicon și le-am dat la congelator până s-au întărit bine.





Comments

  1. Sună delicios! Îmi place că ai dat multe alternative, în cazul în care nu avem un ingredient, îl putem înlocui. ^^

    ReplyDelete
  2. Arata destul de interesant dar si delicios in acelasi timp poate imi voi lua inima in dinti si voi incerca si eu sa pregatesc o astfel de ciocolata, raman uimita de retetele tale raw vegan. Pupici

    ReplyDelete
  3. Malina trebuie sa incerci. Nu pierzi nimic, poate castigi ceva, poate iti place si vei continua sa o prepari. E prea simpla ca sa dea cineva gres. :) Ma bucura faptul ca te atrage!

    ReplyDelete
  4. Multumesc mult! Din pacate, nu toti avem/ne permitem unele ingrediente, asa cum nici eu nu imi permit sa cumpar anumite alimente. Dar e bine sa investesi in alimente pe care le poti utiliza la multe preparate(dulci, sarate). Stiu cum este sa citesti o reteta si sa vezi ca nu ai nici 80% din ingrediente. Eu incerc sa folosesc ceva la care are acces toata lumea...ceva simplu, ieftin si bun.

    ReplyDelete

Post a Comment