Skip to main content

Rețetă: Biscuiți vegani cu arahide și cafea




Am de ceva vreme o dietă fără gluten, așa că tot încerc rețete noi pentru a-mi satisface pofta de dulce.
De asemenea, nu am mult timp la dispoziție pentru  sta în bucătărie, așadar am nevoie de rețete rapide și simple.
Fără alte adăugiri, vă las cu rețeța ce vă este la îndemână dacă sunteți presați de timp.



Ingrediente:

150 de grame făină de mei
150 de gramă făină de ovăz
un praf de sare
3 linguri pastă de curmale
3 linguri ulei de cocos
70 ml apă
esență de vanilie
esență de cafea
2 mâini de arahide tocate

Mod de preparare:

1. Amestecați într-un bol făina de ovăz, făina de mei, arahidele tocate și praful de sare.
2. În alt bol omogenizați: uleiul, apa, pasta de curmale, esențele.
3. Peste ingredientele uscate turnați-le pe cele umede și omogenizați foarte bine.
4. Din compoziție luați cantități mici din care formați biluțe, apoi așezați-le pe o tavă, peste care puneți în prealabil hârtie de copt.
5. Cu o furculiță aplatizați compoziția.
6. Biscuiții se coc la foc mediu aprox 15 min sau până când devin aurii și fermi la exterior.









Comments