Skip to main content

Rețetă: "Brioșe Bounty" (raw vegan)

     Batoanele Bounty erau printre preferatele mele. Timpul a trecut, nu mai consum acele batoane din comerț, dar asta nu înseamnă că nu mă pot bucura de gustul de cocos dulce, acompaniat de ciocolată. Nu, de fapt, prepararea acestui deliciu  nu este absolut deloc dificilă. Nici nu aveți nevoie de multe ingrediente. Așadar, nu tu mult timp de preparare, tu nu ingrediente dubioase precum cele găsite în comerț, nu tu compromisuri în ceea ce privește gustul. Ce poate fi mai frumos? O să las pălăvrăgeala deoparte și voi scrie rețeta.

Ingrediente:

- 150 de grame fulgi de cocos
- 6 lingurițe de apă
- 2 lingurițe îndulcitor (agave, stevie, arțar; pentru cei care nu sunt vegani se poate folosi miere )
- 12 linguri ulei de cocos
- pudră de roșcove sau cacao

Mod de preparare:

1. Transformați fulgii de cocos într-o făină în robotul de bucătărie.
2. Într-un bol amestecați făina de cocos, îndulcitorul, apa.
3. Uleiul de cocos se amestecă împreună cu pudra de roșcove. (Dacă uleiul este într-o stare solidă, acesta trebuie încălzit).
4. Turnați ciocolata (uleiul de cocos și pudra de roșcove) în formele de silicon și lăsați să se răcească.
5. Adăugați din compoziția de cocos.
6. Turnați iar ciocolată pentru a acoperi totul.

      Se poate vedea că eu nu am așteptat să se răcească ciocolata din forme, astfel încât, atunci când adăugați compoziția de cocos, aceasta s-a împrăștiat pe margini, dar nu-i bai.
     Dacă nu aveți ulei de cocos, doar topiți ciocolată neagră (peste 75% cacao) și înlocuiți.
     Eu am adăugat într-unele mentă și au fost minunate.





Comments