Skip to main content

Rețetă: Rawnola cu fructe pentru dimineți de toamnă



     Nu avem mereu timp să ne bucurăm de prima masă a zilei. Majoritatea persoanelor pe care le cunosc spun acest lucru. Știu că este adevărat, că mulți sunt ocupați, dar mulți nu mănâncă dimineața din obișnuință: e mult mai ușor să cumperi doi covrigi și să bei o cafea, corect? Cu mulți ani în urmă eram convinsă că masa de dimineața mă va face să mă simt rău, mai ales că mă trezeam la ora cinci, așa că nu acceptam în ruptul capului să mănânc ceva. Mergeam pe principiul: e prea devreme să mănânc, mă voi simți prea rău, bla,bla,bla! Asta e total neadevărat! Da, e posibil să te simți ciudat la început(dacă procedezi cum procedam eu), în primele zile, dar este nevoie de o perioadă pentru ca trupul tău să se obișnuiască cu această schimbare. Obiceiurile ți le educi, doar că trebuie să îți educi creierul întâi. Micul dejun este cel mai important, având în vedere că îți trezește corpul, te pune în funcțiune, îți dă energie și o stare de bine.
     Acesta este un exemplu de mic dejun rapid. Pentru rawnola ai nevoie de: semințe de floarea soarelui, semințe de dovleac, semințe de in râșnite, fulgi de ovăz, nuci(toate sunt crude), miere și apă cât să lege puțin compoziția. Eu am adăugat  fructe(banană și struguri), dar aveți posibilitatea să înlocuiți fructele cu iaurt sau chiar să mâncați rawnola ca atare. Nu durează nici nici minute să pregătiți totul și, dacă sunteți pe fugă, puneți totul într-o cutie alimentară și mâncați pe drum(deși nu este bine să mâncați în timp ce faceți altceva).


     P.S Fructele nu se combină cu nimic/ fructele acide se combină doar între ele/ fructele dulci nu se combină cu nimic. Știu asta, dar nu uitați să țineți cont de organismul vostru. Eu pot consuma fructe cu cereale, mă simt foarte bine și am energie, însă sunt persoane care nu suportă combinația. Voi știți mai bine!

     P.S E o masă destul de calorică și bogată în fructoză. Puteți reduce cantitatea de fructe și cantitatea de semințe crude sau puteți înlocui bananele și strugurii cu fructe de pădure, mere.

     P.S. Sunt două exemple: o farfurie drăguță din punct de vedere estetic și una haotică. Eu merg pe varianta haotică în general.






Comments