Skip to main content

Rețetă: Smoothie Coffee-Toffee


        Este una dintre cele mai gustoase rețete de smoothie. 
       Mie îmi prinde foarte bine atunci când nu am timp să beau ceașca de cafea(ceea ce se întâmplă foarte des, îl ultima vreme). În plus, dacă savurez un smoothie nu pot să mai beau cafea, pur și simplu nu-mi acceptă stomacul, așadar e o soluție la îndemâna oricui. În general, la mine în familie, cafeaua se prepară dimineața, dar pentru acest smoothie avem nevoie de cafea rece, eventual preparată de seara.
         Prima dată am văzut această rețetă într-o revistă, însă nu aveam toate ingredientele necesare sau   un blender puternic pentru a prepara. În rețeta originală, avem nevoie de cuburi de gheață din cafea, iar blenderul meu sigur nu suporta asta(fie vorba între noi, nici gâtul). În plus, ne era necesar lapte de migdale sau caju(cum nu aveam caju sau migdale am trecut peste asta, dar puteți încerca voi).
        Din fericire gustul este foarte bun, paharul de smoothie a fost extrem de sățios și avea o aromă vagă de caramel. Bun, bun!

Ingrediente:
- 2 banane
- 200 ml cafea(păstrată la frigider o noapte)
- 150 ml de apă
- o linguriță de semințe de in măcinate
- o linguriță de pudră de roșcove(eu nu folosesc cacao, însă puteți folosi dacî doriți)
- un praf de nucșoară
- miere după gust

Se blenduiesc toate ingredientele și se servește :)



Comments

  1. Din pacate, nu am blender. Dar ideea este foarte buna :)

    ReplyDelete

Post a Comment