Saturday, May 24, 2014

Rețetă: Raw Vegan Cupcakes


Aseară m-a trăznit o idee fenomenală, întrucât aveam poftă de ceva dulce. Am stat și m-am gândit ce aș putea să pregătesc și mi-am dat seama ca am niște forme de silicon în formă de brioșe pe care nu le-am folosit niciodată. Problema era că nu am foarte multe ingrediente în dulăpiorul meu cu surprize, dar m-am descurcat așa cum am putut, doar de asta mi se spune că am imaginație și sunt inventivă.
Rețeta e foarte simplă și nu necesită ingrediente scumpe(deși, dacă foloseam caju sau migdale, gustul era și mai bun).

Pentru blat:
-5 linguri fulgi de ovăz
- 2 linguri pudră de roșcove
- 3 linguri apă

Aceste ingrediente se amestecă. Eu am pus 3 linguri de apă și compoziția a fost tocmai buni, nici prea tare, nici prea moale. Puteți apă cât să iasă o compoziție pe care să o puteți modela.

Pentru cremă:
- 2 linguri semințe de cânepă hidratate
- 2 linguri semințe de in hidratate
- 3 linguri stafide hidratate în apă caldă
- 3 linguri fulgi de cocos

Am blenduit semințele cu stafidele în apa în care le-am hidrat până am obținut o pastă groasă(nu am folosit multă apă, aproximativ o jumatate de cană de cafea, gen cele de la Iacobs). Am adaugat fulgii de cocos și am amestecat până s-a îngroșat mai mult. Ideea e să nu fie prea moale, altfel curge.
Pentru cei care au, pot pune ulei de cocos pentru a întări crema, dar eu nu am avut.

Am așezat blatul în formele de silicon, apoi am adăugat crema.
P.S.  Brioșele au fost umplute cu cremă, crema nu a fost pusă doar la suprafață.
Am ornat cu câteva coacăze congelate.
Au ieșit 4 brioșe mari din cantitățile de mai sus.




1 comment:

  1. Folosesc si eu semintele de canepa...imi plac foarte mult....sunt si fan briose asa ca le voi incerca pe acestea cat de curand! Multam!

    ReplyDelete