Skip to main content

Review: Lioele Triple the Solution BB Cream, SPF 30 PA++


 DESCRIERE:

Lioele Triple the Solution BB Cream este un produs 3 in 1 revolutionar:
1. Un fond de ten cu putere mare de acoperire ce ofera un finsh impecabil, semi-mat
2. Un BB Cream ce calmeaza, hraneste si hidrateaza intens pielea cu tripla functie (extractele de capsuni si mandarine albesc / ilumineaza tenul , acidul hialuronic si iaurtul au efecte anti-rid / anti- îmbătrânire, iar extractul de radacina de lemn dulce si ylang-ylang calmeaza pielea si reduce inflamtiile locale ).
3. O crema de protectie solara cu factor de protectie SPF 30 / PA++ ce blocheaza atat radiatiile UVA cat si cele UVB




Produsul este potrivit pentru toate tipurile de ten.
Nu este potrivit tenului bronzat sau masliniu.



REVIEW: 

     Este prima postare ce are legătură cu rutina de machiaj și de skin care. Împătimită a produselor de make-up nu am fost niciodată. Au trecut anii de liceu și eu nu aplicam pic de fond de ten pe față. Și, drept să vă spun, nu dorința de a încerca lucruri noi m-a făcut să încep această rutină, ci nevoia. Am un ten cu tendință acneică (e puțin spus tendință, dar o să mă rezum la acest cuvânt totuși) și asta și-a lăsat amprenta asupra acestuia într-un mod, cum era de așteptat, negativ. Semnele lăsate de coșuri au fost motivul pentru care am început să caut diverse produse pentru a le acoperi, dar am spus de la început că nu voi aplica pe față orice fond de ten, pentru că nu aveam nevoie de efecte negative pe termen lung. Am încercat un BB Cream românesc deoarece o prietenă îl folosea și era bunicel, nu acoperea foarte bine, însă conferea un aer fresh, ce-i drept. Apoi, nu mai țin minte cum, am găsit site-ul Makeup Shop: Produse Cosmetice Pentru Machiaj și mi-au căzut ochii pe un BB Cream produs în Coreea. Acum partea amuzantă, dar pe care nu o pot exclude din poveste este, normal, legat de Coreea. Eu urmăresc drame coreene, îmi place să citesc despre cultura lor, ascult și unele trupe kpop, așadar știu ce preț se pune pe îngrijirea tenului, pe aspectul fizic. Știu la fel de bine că femeile de acolo au o rutină bine pusă la punct. Sunt conștientă că operațiile estetice sunt la ele acasă, dar să nu ignorăm faptul că acei oameni chiar pun mare preț pe frumusețea exterioară. Când am văzut că e produs în Coreea... am zis, fie ce-o fi, un impuls, o decizie de moment. Nu mă întrebați ce m-a făcut să-l cumpăr până la urmă, poate disperarea, însă ideea este că l-am achiziționat, îl utilizez de șase luni și n-aș putea fi mai mulțumită. Nu se compară cu BB Cream-urile românești, puterea de acoperire este extrem de bună.

     În descriere ni se spune că este un fond de ten cu putere mare de acoperire, ce conferă un finish semi-mat și pot confirma. Acoperirea este medie spre mare, depinde și ce probleme are tenul. Chiar și atunci când am avut foarte multe semne (foarte multe) și-a făcut treaba. Acum semnele s-au mai diminuat datorită unei creme minune, așa cum îmi place mie s-o numesc, dar nu o să schimb produsul, căci pentru mine este cea mai bună alegere.
     El funcționează și ca BB Cream. Pielea rămâne catifelată, are un glow natural, nu se strânge pe față, nici măcar sub ochi, este suficient de cremos, se aplică extrem de ușor cu un burețel cosmetic.
     Până în acest moment eu nu i-am găsit niciun cusur. Acoperire foarte bună, finish natural, aplicare ușoară, hidratare și nici vorbă de break-outs (nu, nu au apărut coșuri în urma utilizării). După aceste șase luni a început să oxideze, era și normal, dar și-a închis nuanța foarte puțin și încă îl pot folosi.
     În ultimul timp am tot încercat produse de la brand-ul Lioele și de toate sunt mulțumită.
     Recomand, preț bun, calitate bună, merită investiția.

Comments