Skip to main content

Rețetă: Mic dejun pentru oameni fericiți

      Postarea de azi nu conține vreo rețetă, nici vorbă de așa ceva, însă este tot ceea ce face fricit un om mare. Bun, la cei douăzeci de ani ai mei nu pot să spun că sunt un om mare, mie îmi place să fiu copil atunci când am șansa. Nu prea des, nu în preajma oricui, deoarece în cele mai multe momente ale vieții noastre trebuie să ne comportăm responsabil. Tocmai de asta, micul dejun ar trebui să ne pună un zâmbet pe chip, astfel încât să începem ziua cu o stare de spirit bună. Și când nu ai chef să gătești, nu ai nici măcar timp să bei o cafea, poți arunca câteva fructe colorate pe farfurie.
     Iubesc fructele la micul dejun. In general, dimineața este momentul zilei când îmi place să le consum; rar ca gustare și foarte rar (spre deloc) în locul altei mese, dar și când le consum îmi place să mă bucur de culorile lor și, mai apoi, de gust bineînțeles. Da, combin fructele, organismul meu tolerează, dar sunt oameni care nu pot consuma fructe dulci și acide la aceeași masă, așadar ar trebui să aeți grijă. Oricum, fructele sunt prieteni, nu dușmani.
     Mango, banane, căpșuni, unt de arahide sau un mod minunat de a-ți începe ziua.



Comments