Skip to main content

Rețetă: Cremă de caramel



        Deoarece vacanța îmi oferă destul de mult timp liber, azi m-am trezit fericită, odihnită și cu dorința de a mânca ceva dulce la  micul-dejun. Clar, voiam să fie și simplu, că doar nu stăteam ore în bucătărie să încropesc ceva. Aveam de terminat o carte, păi nu?
        Azi vă arăt o rețetă dulce, amăruie, nutritivă și sățioasă.


Ingrediente:
- 2 banane mici coapte
- un iaurt grecesc (am avut Oikos)
- 2 lingurițe de miere
- 2 lingurițe de cafea de cicoare (e amăruie; cumpăr de la Solaris)
- câteva nuci

Mod de preparare:
  1. Am blenduit bananele cu iaurtul grecesc și mierea.
  2.  Din compoziția existentă am luat 3 linguri și le-am pus într-un bol separat.
  3. În compoziția din bolul separat am pus cafeaua de cicoare, mierea și am amestecat bine, până ce a căpătat o culoare arămie.
  4. Am așezat totul într-un pahar, așa cum mi-a plăcut mie, încorporând nucile prin compoziție.

Cafeaua de ciocare e puțin amăruie, dar alături de miere capătă un gust bun pentru oricine;

Am savurat preparatul alături de o cafea și de Neatza cu Răzvan și Dani.








Comments

  1. Arata asa de bine! :3

    Ps: Mai am putin si salivez pe tastaura. :))

    ReplyDelete

Post a Comment