Skip to main content

Summertime Madness Book TAG

  Am preluat acest tag de pe Reading Addict, pentru că mi s-a părut interesat și pentru că nu am preluat niciodată un astfel de tag.

            1) Arata-ne un roman cu o coperta de vara. 


 Este primul care mi-a venit în minte sau, mai bine zis, primul care mi-a sărit în ochi(este pe primul rând al bibliotecii).

          2) Alege un loc sau o lume fictionala care ar fi destinatia perfecta pentru vacanta ta de vara.
Aceasta e o alegere grea. Cred că aș alege lumea Cassandrei Clare. Instrumente mortale sau Dispozitive infernale..nu știu :)) Jace sau Will? Cum să aleg între ei?

         3) Esti gata sa pleci intr-o calatorie cu avionul. Dar ai nevoie de-o carte care sa-ti tina companie tot drumul. Ce alegi?
Ugly love de Colleen Hoover

         4)  Suferi de tristete in timpul vietii; ce carte alegi ca sa-ti imbunatateasca starea?
Cu siguranță trebuie să fie amuzantă, să aibă personaje savuroase. Sunt multe cărți care mi-au adus zâmbetul pe buze, dar probabil aș alege Te astept de J. Lynn.

          5) Stai singur pe plaja... ce personaj ai alege ca sa-ti fie partener sau prieten?
Ăsta-i o întrebare ridicolă. Nu pot să aleg un singur personaj, o asemenea alegere este inumană. Eu nu aș fi capabilă să rănesc inima unui personaj, ignorându-l :)) (Nu cred că am spus asta). În fine, ca să răspund într-un fel sau altul, o să enumăr numele câtorva personaje: Miles din Ugly Love, Ridge din Maybe Someday, Augustus din TFIOS, Jace din TMI, Will din TID, Four din Divergent, Dimitri și Adrian din AV, Seth și Roman din GK și mă opresc, pentru că mi-ar lua toată noaptea să îi enumăr pe toți.

          6) Ca sa mearga cu inghetata ai nevoie de o carte la fel de rece. Ce personaj extrem de bataios si badass ai alege?
 Rose din Academia Vampirilor

 

7) Da mai departe tag-ul! Pe cine alegi?
Orice poate prelua tag-ul. Chiar dacă nu aveți blog, lăsați-mi răspunsurile pe pagina de facebook.

Comments

  1. Dragut tag-ul, dar, din pacate, a trecut vara. Cred ca o sa-l preiau si eu pentru a-l face vara viitoare. :)

    ReplyDelete
  2. Oficial ador toate postarile de tipul "Book TAG" :D

    ReplyDelete

Post a Comment