Skip to main content

Rețetă: Snow Balls



        Zilele trecute am dat peste un document word de câteva pagini, ce conținea o poveste scrisă de mine cu vreo doi ani în urmă. Nu-mi place să citesc ce scriu absolut deloc, dar mi-am trecut privirea repede peste ea, întrucât acțiunea se desfășura în timpul iernii. Anotimpul meu preferat este iarna, însă trebuie să recunosc că nu mă încântă la fel de tare atunci când mă străduiesc să ajung la școală și îndur gerul prin stația de autobuz. Iarna e frumoasă și magică de acasă, unde te poți bucura de peisaj, uitându-te pe geam, având lângă tine o cafea/ceai sau te poți juca în zăpada cât îți poftește inima.
        Ca să ajung la subiectul postării. Deoarece îmi era dor de iarnă mi-am făcut niște prăjiturele cu aer iernatic, pufoase, albe și răcoritoare. Au fost delicioase și, până am reușit eu să le fac poze rămăseseră câteva, așadar îmi cer scuze pentru calitatea pozelor, nu am avut suficient timp să le aranjez :))

Ingredinte:
- 5 linguri fulgi de ovăz
- 6-7 linguri de fulgi de nucă de cocos
- apă cât să lege compoziția
- 2 linguri de miere

Mod de preparare:
 Se amestecă toate ingredientele într-un bol până se obține o compoziție maleabilă, dar totuși un pic sfărâmiciasă(din cauza fulgilor de nucă de cocos, compoziția nu o să fie complet omogenizată, cleioasă, nu o să fie ca un aluat, dar asta nu e o problemă, întrucât puteți forma bile).
Se formează biluțe în mâini și se tăvălesc prin nucă de cocos.
Puteți pune mai multă miere, puteți adăuga stafide, orice doriți, însă gustul bun e dat de cele trei ingrediente simple și nu cred că ar trebui alterat cu mai multe arome.
Mâine vă voi posta aceeași rețetă cu diferite variații, o să adaug alte ingredinte, la fel de simple, astfel încât să se păstreze, să se simtă fiecare aromă.

P.S. Prăjiturele se potrivesc cu simplitatea coperții acestei cărți: Oameni, îngeri și demoni de Lina Moacă.
P.S. 2 Au fost mai multe prăjituri, dar, cum spuneam mai sus, nu am avut timp să le fac poze, întrucât au fost atacate de hiene





Comments

  1. Foarte util! Mulțumim că ai împărtășit cu noi această postare :* !

    ReplyDelete
  2. Reteta mea are in comun cu a ta aspectul si nuca de cocos. :))) Eu fac bomboane Rafaelo, inafara ca nu pun migadale sau ceva de genu' in interiorul lor.
    Eu folosesc un pachet de unt (pe care il las cateva minute la temperatura camerei, sa se inmoaie), 500 g lapte praf, 200 g zahar pudra si o foaie de napolitana (pe care o sfaramitez). Apoi amestec toate ingredientele si fac mingiute din acestea pe care le-ai facut si tu. Dupa care le dau prin nuca de cocos sau ciocolata, depinde ce am la indemana. :)

    ReplyDelete
  3. andreea, fac si de acelea. De ce sa dau banii pe Rafaelo din comerti cand, pot cumpara ingredientele si pot face acasa o cantitate mai mare la un pret mai mic :)) Cand mai faci sa imi arati si mie cum arata, poti pune o poza pe facebook daca doresti :*

    ReplyDelete
  4. Asta e prima postare care nu-mi trezeste pofta pentru ceva dulce :)) (sunt alergica la nuca de cocos)

    ReplyDelete

Post a Comment