Skip to main content

Rețetă: Brioșe cu căpșuni din trei ingrediente

Brioșăreasa sau Regina Brioșelor lovește din nou. De data aceasta revin cu o rețetă de brioșe simplă, cu puține ingrediente și la fel de sănătosă.

Ingrediente:
-iaurt(aprox jumătate de pahar de iaurt, cam 180 de grame)
- tărâțe de psyllium( 3 linguri și ceva)
- stafide(cât doriți)

V-am zis că sunt câteva ingrediente!

Toate îngredientele se amestecă într-un bol și se lasă până când tărâțele de psyllium încheagă totul. Aveți grijă să nu folosiți prea multe tărâțe, altfel veți obține o consistență prea groasă, ce seamănă a griș. Credeți-mă, am încercat eu.
Eu le-am servit cu câteva felii de căpșuni din grădină.



Comments

  1. Arata chiar foarte bine! O sa incerc si eu aceasta reteta curand :)

    ReplyDelete

Post a Comment