Skip to main content

Citate: Pe strada Londra de Samantha Young

Pentru că nu am inclus citatele în recenzia postată, am revenit acum.
Recenzia o aveți aici Pe strada Londra



"-Cine e tipul?a străpuns glasul lui Joss ceaţa în care pluteam.
Am clipit şi m-am întors spre ea cu ceea ce îmi închipuiam că era o expresie stupefiată pe chipul meu.
-Habar nu am.
Joss a rânjit.
-Era sexy.
Cineva şi-a dres glasul în spatele ei.
Ce spuneai?
Ochii ei au sclipit neastâmpărat, dar când s-a întors cu faţa spre partenerul ei care o privea supărat, şi-a schimbat expresia într-una nevinovată.
-Voiam să spun, pur şi simplu din punct de vedere estetic, desigur.
Branen a protestat, însă a tras-o mai aproape de el.Joss mi-a zâmbit, iar eu nu m-am putut abţine să nu surâd.Braden Carmichael era genul de afacerist intimidant, care  vorbea pe şleau, fără fasoane, şi totuşi, cumva Jocelyn Butler reuşise să-l învârtă pe degetul ei mic."



"-Am spus <destul de sexy>.
-E vreo diferenţă?m-a întrebat, urmându-mă în bar.
Mi-a trecut prin minte că era marţi seară.O noapte care trecea încet.Asta însemna că aveam să fim doar noi doi muncind împreuna.
Grozav.
- <Destul de sexy> e cu câteva niveluri mai jos decât <sexy>.
Nu m-am uitat la el în timp ce-mi legam şorţul la brâu, însă îi simţeam privirea caldă pe faţa mea.
-Ei bine, orice-ai fi spus, îţi sunt recunoscător."



"Ţi-a spus cineva că eşti cel mai detestabil, îngâmfat, făţarnic, insuportabil idiot care a existat vreodată?
Pieptul mi se ridica şi cobora din pricina furiei.
Expresia lui Cam s-a înnegurat, iar privirea i-a alunecat asupra pieptului mei înainte de a se abate din nou asupra feţei mele.Privirea lui m-a făcut să mă înroşesc şi mai tare.
-Uşurel, scumpo.Dacă o ţii în ritmul ăsta, ai să-ţi epuizezi tot calendarul de cuvinte într-o singură seară."


"-Jo şi cu mine suntem împreună acum.
Zece minute trecuseră de când coborâserăm din autobuz şi stăteam în camera de zi a lui Elodie Nichols cu toţi membrii familiei Nichols, plus Adam , Braden şi Joss, care se zgâia la noi.Cam făcuse micul anunţ ca răspun la întrebarea lui Ellie:
-Aşadar, ce mai faceţi?
Mi-a oferit acel zâmbet larg, împăciuitor, care făcea lucruri obraznice prin măruntaiele mele.
-Iubito, auzul meu este selectiv.
M-a apucat strâns de şold, încercând să mă tragă şi mai aproape.
-Ăsta e un lucru bun, altminteri creierul mi s-ar fi topit şi scurs pe urechi.Nu ştiam că era posobil ca o fiinţă omenească să poată rosti atât de multe cuvinte pe minut.
M-am uitat la prietenii mei, care ne priveau lung, cu zâmbete muscalite pe chipuri.
-Cam şi cu mine tocmai ne-am despărţit.
Cam a râs, îmbrăţisându-mă şi mai strâns.Am pufnit, încercând să scap, unduindu-mă.
-Ce crezi că faci?
-Mă împac cu tine."



"Cam şi-a înăbuşit un chicotit, iar Braden şi-a mijit ochii spre logodnica lui.
-Atunci, ce-ar fi să organizez eu nunta?
Cu toţii l-am privit miraţi auzind sugestia.
-Tu?a icnit Joss.
-Eu, a spus el, ridicând din umeri şi luând o gură de apă înainte să adauge: Avem aceleaşi gusturi, aşa că ştii că probabil vei fi de acord cu alegerile mele.Şi cred că pot termina mai repede decât gaiţele de voi două.
-Dar tu eşti şi-aşa ocupat...Nu pot să-ţi cer să faci asta.
El a ridicat din nou din umeri şi a oferit un zâmbet de genul <<Şi care-i problema?>>.
-Atunci, am să te ajut şi eu, a spus Joss pe un ton hotărât.O s-o facem împreună.
-Pe bune?
-Pe bune."



"-Nu îţi putem invada viaţa chiar în halul ăsta, Cam.Nu îi ceri doar iubitei tale să se mute cu tine.Mai iei la pachet şi un adolescent.
Precauţia mea a provocat un zâmbet pe gura lui perfectă.
-Scumpo, am luat deja un adolescent. Petrec la fel de mult timp cu puştiul pe cât petrec cu tine.E un băiat de treabă.Îl iubesc.Vă iubesc pe amândoi.Deci, vă mutaţi cu mine?
Lacrimile au început să mi se adune în ochi în timp ce pieptul mă apăsa din pricina sentimentelor mult prea intense.
-Îl iubeşti?
El a clătinat din cap când a văzut că plângeam.
-Doamne-Dumnezeule, am dat drumul la robinet.
I-am tras o palmă în joacă.
-Nu strica momentul acesta incredibil de romantic.
-Deci să înţeleg că răspunsul e <<da>>?"

"-Te iubesc, Cameron MacCabe.
Zâmbind arogant , Cam şi-a dat jos jeanşii.
-Şi eu te iubesc , domnişoară Walker-în-devenire-MacCabe."

Comments